Alle innlegg
- Vanlige problemer ved innlogging i Appen og Mine Sider
- Common problems when logging in to the App and Mine sider
- My phone's battery is dead, how do I get out of the gym?
- How do I collect my group training ticket at a gym with mobile entry?
- How do I lock my locker without my membership card?
- I want to keep my regular membership card, not use any app. Is my physical card working?
- What happens to my gold/black card now that you no longer have a physical card?
- Which gyms have the new entry system?
- What is my app username and password?
- Common problems when logging in to the App and Mine sider
- Login to the app/website
- I do not use a smartphone / my smartphone camera does not work
- When will you change the entry system at my gym or or in my town?
- What do I do if I want to work out at a gym, but only have a physical card to entry?
- If I signed up for a gym via the app but want to work out at a gym that requires entry with a card?
- Member card in your smartphone
- Hvordan håndterer jeg min gruppetrenings billett på treningssenteret med mobilinnpassering?
- Hvordan låser jeg mitt skap uten mitt medlemskort?
- Jeg vil bare ha et vanlig medlemskort, ikke noen app. Fungerer mitt kort?
- Hva skjer med mitt Gold/Black card når dere ikke har kort lenger?
- Hvilken treningssenter har det nye inngangssystemet?
- Hva er mitt brukernavn og passord til appen?
- Jeg bruker ikke smartphone / min smartphone-kamera fungerer ikke
- Når bytter dere inngangssystemet på mitt treningssenter?
- Hvorfor har dere 2 apper?
- Hva gjør jeg om jeg vil trene på et treningssenter, men har kun kort som innpassering fra tidligere?
- Om jeg har blitt medlem via appen, men vil trene på et treningssenter som krever tilgang med kort?
- Mobile Access Entry System
- Medlemskort på mobilen
- Trivselsregler på treningssenteret
- Hvordan fungerer dagkortet ditt?
- Hvordan fungerer nattkortet ditt?
- Why have I been charged a larger sum now at the end of February?
- Hvorfor har jeg blitt belastet et høyere beløp i slutten av februar?
- How does the price change affect my membership if it is frozen?
- Hvordan påvirker prisendringen mitt fryste medlemskap?
- How do I cancel my subscription / membership?
- Why are you changing the prices?
- What do I have to do if I do not want to be a member with the new price?
- Do I have to do anything to continue my membership with the new price?
- How does the price change affect my Loyalty/Relative-memberships?
- What are your new prices?
- Hvordan påvirker prisøkningen mitt lojalitet/pårørende abonnement?
- Hva må jeg gjøre hvis jeg vil fortsette å være medlem?
- Hva er prisene dine nå?
- Hva må jeg gjøre hvis jeg ikke vil være medlem av den nye prisen?
- Hvilke regler gjelder for prisendringer for eksisterende medlemmer?
- Is there any chance that I can withdraw my termination, if I canceled because of Corona?
- Two months have already passed since I submitted my termination, do i still have to pay?
- Do I still have to pay for the remainder of my notice period, if I had remaining weeks left? ?