Som medlem kan du fryse medlemskapet ditt i opptil tolv måneder om du ønsker en pause fra treningen. Vi tilbyr følgende alternativer for frysing:
- Opptil 12 måneder for en engangskostnad på kr. 199
- Opptil 3 måneder for en engangskostnad på kr. 79 (kan gjøres maksimalt én gang per år).
- Ved sykdom/skade eller graviditet er frysing gratis dersom du fremviser attest.
For deg som har et årskort eller månedsabonnement:
- Du kan logge inn på Mine Sider på vår hjemmeside og fryse medlemskapet selv. For at du skal kunne fryse medlemskapet via Mine Sider, må du har et aktivt kortfullmakt som vi kan belaste frysingsgebyret fra. Når du fryser medlemskapet via Mine Sider, vil fryseperioden starte samme dag.
Du som har en attest:
Send attesten til kundeservice på post@f24s.com eller besøk ditt nærmeste treningssenter under bemannede åpningstider. Du finner åpningstidene her: https://no.fitness24seven.com/treningssenter-oslo/omrade-oslo/
For deg med et løpende månedsabonnement:
Ta kontakt med kundeservice i god tid før neste betalingsfil opprettes, slik at du unngår å bli belastet for neste måned. Fryseperioden må registreres tidligst to uker før forfall av betaling (som er den 29. hver måned). Dersom medlemskapet fryses etter at betalingsfilen er opprettet, vil betalingen for kommende måned trekkes som vanlig. De betalte dagene lagres som tilgode dager og trekkes fra fremtidige avgifter, slik at du ikke mister noen dager.
Når du sender e-post til kundeservice for å fryse medlemskapet, må du oppgi ønsket startdato for fryseperioden og bekrefte at frysegebyret kan trekkes fra kortfullmakten tilknyttet medlemskapet. Hvis dette ikke er spesifisert, vil vi kontakte deg for en bekreftelse.
Et medlemskap kan fryses maks i 12 måneder om gangen. Etter fryseperioden aktiveres medlemskapet automatisk igjen.
Vær oppmerksom på at dersom frysing gjelder flere personer, påløper det én avgift per medlemskap, og vi trenger bekreftelse fra hver person.
Reaktivere fryst medlemskap tidligere enn planlagt
For å heve fryseperioden må du kontakte oss på kundeservice eller besøke et av våre treningssentre under bemannede åpningstider. Dersom du ikke har tilstrekkelig mange tilgode dager, må du gjøre en direktebetaling eller betale for resterende dager sammen med neste betalingsfil. Har du spørsmål, kan du kontakte vår kundeservice på post@f24s.com
- Opptil 3 måneder for en engangskostnad på kr. 79 (kan gjøres maksimalt én gang per år).
- Ved sykdom/skade eller graviditet er frysing gratis dersom du fremviser attest.
For deg som har et årskort eller månedsabonnement:
- Du kan logge inn på Mine Sider på vår hjemmeside og fryse medlemskapet selv. For at du skal kunne fryse medlemskapet via Mine Sider, må du har et aktivt kortfullmakt som vi kan belaste frysingsgebyret fra. Når du fryser medlemskapet via Mine Sider, vil fryseperioden starte samme dag.
Du som har en attest:
Send attesten til kundeservice på post@f24s.com eller besøk ditt nærmeste treningssenter under bemannede åpningstider. Du finner åpningstidene her: https://no.fitness24seven.com/treningssenter-oslo/omrade-oslo/
For deg med et løpende månedsabonnement:
Ta kontakt med kundeservice i god tid før neste betalingsfil opprettes, slik at du unngår å bli belastet for neste måned. Fryseperioden må registreres tidligst to uker før forfall av betaling (som er den 29. hver måned). Dersom medlemskapet fryses etter at betalingsfilen er opprettet, vil betalingen for kommende måned trekkes som vanlig. De betalte dagene lagres som tilgode dager og trekkes fra fremtidige avgifter, slik at du ikke mister noen dager.
Når du sender e-post til kundeservice for å fryse medlemskapet, må du oppgi ønsket startdato for fryseperioden og bekrefte at frysegebyret kan trekkes fra kortfullmakten tilknyttet medlemskapet. Hvis dette ikke er spesifisert, vil vi kontakte deg for en bekreftelse.
Et medlemskap kan fryses maks i 12 måneder om gangen. Etter fryseperioden aktiveres medlemskapet automatisk igjen.
Vær oppmerksom på at dersom frysing gjelder flere personer, påløper det én avgift per medlemskap, og vi trenger bekreftelse fra hver person.
Reaktivere fryst medlemskap tidligere enn planlagt
For å heve fryseperioden må du kontakte oss på kundeservice eller besøke et av våre treningssentre under bemannede åpningstider. Dersom du ikke har tilstrekkelig mange tilgode dager, må du gjøre en direktebetaling eller betale for resterende dager sammen med neste betalingsfil. Har du spørsmål, kan du kontakte vår kundeservice på post@f24s.com