Visninger:

Her kan du se ulike varianter av feilmeldinger i appen og hva de betyr. Merk at feilmeldingen kan vises på både engelsk og norsk, avhengig av hvilken språkinnstilling du har.

  • Du mangler et aktivt abonnement. Dette kan skyldes at abonnementet ditt har blitt oppsagt/utløpt. Det kan også være fordi du nettopp har registrert deg for et abonnement, men profilen din er ennå ikke har blitt oppdatert.
  • Ditt abonnement er fryst. Du behøver tine opp ditt abonnement ved å besøke et av våre treningssentre under bemannade tider eller kontakte vår kundeservice på post@f24s.com eller via chatt for å få hjelp med dette.
  • Du har en ubetald\t faktura. Du behøver betale din faktura direkt til Collectia om fakturan har inkasso-status. Hvis du nettopp har betalt din faktura til Collectia, kan det ta noen bankdager før betalningen registreres hos oss og feilmeldingen forsvinner.
  • Du har blitt utestengt etter å ha brutt en av våre trivselsregler. Ta kontakt med kundeservice hvis du har spørsmål om utestengingen.