Vanlige problemer ved innlogging i Appen og Mine Sider
Har du problemer med å logge inn/endre passord til Appen eller Mine Sider, kan det skyldes flere ulike årsaker.
OBS! Husk at hvis du er på treningssenteret og koblet til vårt WiFi, må du først godta våre vilkår ved å åpne en fane i en hvilken som helst nettleser på telefonen før du kan begynne å surfe eller f.eks. logg inn på appen.
Et feilaktig passord:
- Kontroller at du har oppgitt rett e-postadresse og passord.
- Prøv å tilbakestille passordet ved å klikke på "Glemt passord?" funksjonen.


Finner ingen konto.

- Kontroller at e-postadressen er oppgitt uten stavefeil.
- Ta kontakt med ditt treningssenter eller send en e-post til post@f24s.com for å sjekke at det er oppgitt riktig e-postadresse på profilen din
- Hvis e-postadressen i profilen din er riktig og du fortsatt ikke kan logge på etter to dager (prøv å logge på igjen hver dag), ta kontakt med treningssenteret eller kundeservice. Skriv gjerne inn tidspunktet for siste påloggingsforsøk.

Følg innlegget
0
følgere
Slettet kommentar