Vanlige problemer ved innlogging i Appen og Mine Sider

Har du problemer med å logge inn/endre passord til Appen eller Mine Sider, kan det skyldes flere ulike årsaker.

OBS! Husk at hvis du er på treningssenteret og koblet til vårt WiFi, må du først godta våre vilkår ved å åpne en fane i en hvilken som helst nettleser på telefonen før du kan begynne å surfe eller f.eks. logg inn på appen.

Et feilaktig passord:
 

  • Kontroller at du har oppgitt rett e-postadresse og passord. 
  • Prøv å tilbakestille passordet ved å klikke på "Glemt passord?" funksjonen.
Tips! Klikker du på «øyet» i passordfeltet kan du se hvilket passord du har skrevet inn og sjekke at det ikke er skrivefeil i det.

Finner ingen konto.

  • Kontroller at e-postadressen er oppgitt uten stavefeil.
  • Ta kontakt med ditt treningssenter eller send en e-post til post@f24s.com for å sjekke at det er oppgitt riktig e-postadresse på profilen din
  • Hvis e-postadressen i profilen din er riktig og du fortsatt ikke kan logge på etter to dager (prøv å logge på igjen hver dag), ta kontakt med treningssenteret eller kundeservice. Skriv gjerne inn tidspunktet for siste påloggingsforsøk.
Systemfeil.



Sasan
Dette innlegget er stengt for ytterligere kommentarer.