Abonnement

Hvorfor trekker dere penger selv om jeg ikke kan trene? 🙁
Gowshigan Kohilaraj Anmeld upassende innhold

Kommentarer

  • Hei.
    Vi beklager for ulempene i Corona tiden. Vi forstår din bekymring. I mellomtiden må vi også huske på at Covid-19-utbruddet er blitt klassifisert av WHO som en global pandemi, noe som har resultert i at regjeringen innførte pålegg om stenging av treningsstudioene våre igjen.

    Som medlem hos Fitness24Seven skjer betalingen forskuddsvis den 29. hver måned og er betaling for kommende kalendermåned. Medlemmer som har kontinuerlig abonnement, betaler hver måned automatisk via betalingsavtalen enten AvtaleGiro eller Gjentakende kortbetaling. Fitness24Sevens økonomi avdeling starter prosessen med å opprette fakturafiler mellom 5-10 dager før faktureringsdatoen den 29. hver måned.

    I utgangspunktet gjaldt restriksjonene i fra Oslo kommune fram til 1 desember. Det var den informasjonen som var tilgjengelig og vi handlet ut ifra dette. Torsdag den 26 kom det fram under pressekonferansen at Oslo kommune ville forlenge restriksjonene forløpende fram til 14 desember. I praksis betyde dette at faktura filen var sendt og lå klar til trekk i nettbanken til våre medlemmet, og våre medlemmer ble dermed fakturert og trukket for ca 72 NOK. Denne fakturaen gjelder da for den siste uken av desember måned da alle våre medlemmer hadde allerede lagret dager fra perioden abonnementet deres var fryst.

    Alla medlemmer kommer til å bli kompensert for hela den perioden de har betalt for og som vi er nødt til å holde stengt. Kompensasjonen skjer automatisk, uten at våre medlemmer behøver å gjøre noe. Ønsker du bli kompensert på annet vis, ber vi deg ta kontakt med post@f24s.com.

    Vi følger hele tiden med på myndighetenes anbefalinger og restriksjoner, så vi kan direkte agere for å løse dette så gunstig som mulig for våre medlemmer.

    Ha en fin dag 😀
    Ugbaad Customer Advisor
Dette innlegget er stengt for ytterligere kommentarer.