Vanlige problemer ved innlogging i Appen og Mine Sider

Har du problemer med å logge inn/endre passord til Appen eller Mine Sider, kan det skyldes flere ulike årsaker.

OBS! Husk at hvis du er på treningssenteret og koblet til vårt WiFi, må du først godta våre vilkår ved å åpne en fane i en hvilken som helst nettleser på telefonen før du kan begynne å surfe eller f.eks. logg inn på appen.

Et feilaktig passord:
 

  • Kontroller at du har oppgitt rett e-postadresse og passord. 
  • Prøv å tilbakestille passordet ved å klikke på "Glemt passord?" funksjonen.
Tips! Klikker du på «øyet» i passordfeltet kan du se hvilket passord du har skrevet inn og sjekke at det ikke er skrivefeil i det.

Finner ingen konto.

  • Kontroller at e-postadressen er oppgitt uten stavefeil.
  • Ta kontakt med ditt treningssenter eller send en e-post til post@f24s.com for å sjekke at det er oppgitt riktig e-postadresse på profilen din
  • Hvis e-postadressen i profilen din er riktig og du fortsatt ikke kan logge på etter to dager (prøv å logge på igjen hver dag), ta kontakt med treningssenteret eller kundeservice. Skriv gjerne inn tidspunktet for siste påloggingsforsøk.
Systemfeil.


  • Oppstår feilen etter at du har endret passordet? Det betyr at passordendringen var vellykket, men at det oppstod en annen nettverksfeil. I de fleste tilfeller er det nok å velge å logge inn på nytt og skrive inn det nye passordet
  • Oppstår feilen etter at du har meldt deg på treningssenteret og logget på samme inn samme dag? Dobbeltsjekk med treningssenteret at alle dine personlige data (e-postadrese, navn, fødselsdato og adresse) er riktig utfylt. 
  • Om feilen oppstår etter to påloggingsforsøk på rad, behøver du kontrollere at bruker en nettleser som vi støtter (Firefox, Chrome, Safari, Edge).
  • Prøv å logge på i inkognitomodus.
  • Rens din nettleser og slett cookies. Vær oppmerksom på at når du gjør dette, vil du bli logget ut av andre nettsider der du har logget inn på samme nettleser og at nettleserhistorikken også kan bli slettet. Hvis du ikke vil miste den historikken, kan du isteden prøve logge på med en annen nettleser (der du ikke har prøvd å logge på tidligere). 
  • Sjekk at nettleseren din ikke blokkerer alle informasjonskapsler. «Sporing» kan fortsatt blokkeres uten at det påvirker påloggingen.



  • Oppdater nettleseren til den nyeste versjonen og start enheten på nytt (datamaskin/mobil)

Problem med å logge inn i appen
  • Kontroller at appen er oppdatert til den siste versjonen
  • Prøv å trykke på Avbryt på påloggingssiden for å gå tilbake til appens startside og logg inn igjen derfra: 


  • Rens appens data, installer appen på nytt og start enheten på nytt. 


Mvh Fitness24Seven
F24S Customer Service
Dette innlegget er stengt for ytterligere kommentarer.