Til seneste kommentar

Jeg får ikke logget inn på nettsiden

Når jeg prøver å logge inn så får jeg bare følgende feilmelding: "Pålogging mislyktes på grunn av et internt systemfeil. Vennligst prøv igjen snart." (Se bilde under)

Det har vært sånn her i noen måneder. Jeg prøver bare å registrere betalingmetoden min.

Anonym bruker (Oppdatert )

Kommentarer

  • Hei.

    Dette kan skyldes personverninnstillinger som forhindrer sporing på tvers av nettsteder, gjør at du ikke kan logge deg på Mine sider. Prøv en annen nettleser eller forenkle personverninnstillingene.

    For eksempel kan Safari -nettleseren med et bestemt sett med innstillinger påvirkes av denne feilen. I slike tilfeller anbefaler vi å bruke Chrome på iOS/MacOS.

    Hvis ovenstående ikke virker, kan du prøve et inkognito- / privat nettleservindu.

    Hvis ovenstående ikke fungerer, lette nettleserdata.

    Hvis feilen vises på Safari på iOS, kan justering av personverninnstillinger løse problemet. I Innstillinger → Safari bør “Forhindre sporing på tvers av nettsteder” og “Blokker alle informasjonskapsler” være avmerket:


    Eksempel på innstillinger i iOS



    Noen ganger skjer det en systemfeil når du blir logget inn med vår godkjenningstjeneste, men deretter blir påloggingsprosessen avbrutt på grunn av en nettverksfeil eller en løpstilstand. En løsning er å klikke på "Glemt passord?" og naviger deretter umiddelbart tilbake (uten å endre passordet) og klikk på den blå påloggingsknappen igjen et par ganger.

    Ugbaad
  • Hei,

    Jeg har nå prøvd på flere nettlesere både inkognito og uten, har også slettet cookies og bruker data. Endret instillinger på mobilen også, kommer fortsatt ikke inn på min sider.
    Michael Maydew
  • Hei

    Bereket kahsay
  • Hei.

    Jeg har nå kontaktet It-avdelingen vår og rettet på feilen. Venligest prøv igjen da vi mener problemet er løst.

    Ha en fin dag 😀
    Ugbaad
Dette innlegget er stengt for ytterligere kommentarer.